.

Mamselamsen

onsdag, november 29, 2006

Every fu...ing Christmas.

Varenda år får jag nojja över att inte ha lampor till alla elljusstakar och slingor som lagt av och köper på mig ett lass. Detta har nu resulterat i att jag har en hel låda med alla möjliga och omöjliga lampor.
Lampor liten

Och varje år köper jag hem julpapper för att kunna slå in fina julklappar. (Jag glömmer de jag har kvar från förra året.) Just nu har jag nitton olika rullar.
Julklappspapper liten
Jaa, vad ska man säga?

Hysteriskt?

Over and out/Mamselamsen, förmodligen inte riktigt klok

11 Kommentarer:

Blogger Mildamakter tycker...

Ja... :o)

6:56 em  
Blogger PGW tycker...

Inte helt ovanligt fenomen. Vi kanske skulle ha julklappspappersbytarkvällar? Jag har nåt med tallkvistar på, vad har du att erbjuda?

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mildamakter: Mm... måste nog hålla med.

PGW: Jag har ett med mistel på... skulle det passa?

7:08 em  
Blogger Lilla B tycker...

Jag har också överblivna med okänt antal varv kvar på.
Det måste ligga kilometervis med julpapper i hemmen.
Och hinkvis med lampor. Men lik förbannat saknas alltid någon speciell.

7:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hihi, det där va väll inget, jag har nog tusan fler sorters julpapper än du. :-)

7:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

bara 19 olika papper? Det är ju knappt så det räknas att du har något hemma alls

8:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Va? Och jag som tyckte att det var skitmycket. Behöver ju inte köpa på flera år juh.

9:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skicka rubbet till mig! I kväll ska jag och maken synda! Gissa vad? Glögg med ädelost på pepparkakor.... Vi måste träna lite nu.

9:12 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Ja, nu vet vi vem som använder elen i Nybro *skrattar*

8:09 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har löst det där med massor av rullar med udda papper i och med att vi sedan två år tillbaka har stickta regler för julklappsinslagning.
BARA vanligt brunt paketpapper och rött papperssnöre passerar inspektionen inför plcering under granen.

12:10 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ha ha you are such a scream!!

3:14 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka