.

Mamselamsen

torsdag, november 30, 2006

Kommer Ni ihåg kvinnan jag skrev om som som hade MS men som sedan visade sig vara en hjärntumör.

Jag träffade henne igår och vi stod länge och kramade varandra mitt på gågatan... hon har påbörjat sin resa "tillbaka" nu. *ber böner på löpande band*
Mona
Nu går det som vanligt inte att länka till olika artiklar på Östran. Men gå till Nybrosidan och Ni kan Ni läsa hela hennes helvetesresa under nästan fem år.

Jag blir arg, ledsen och förbannad om vartannat.

Måtte allt gå bra och hon får komma hem till jul som fullt frisk.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger Mildamakter tycker...

Usch, jag blir så ledsen när jag läser det här.
Så här ska det inte få gå till inom sjukvården i Sverige år 2006. Hoppas, hoppas att allt kommer att går bra och att hon blir återställd igen...och skam åt de läkare som har felbehandlat henne i alla dessa år!

5:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Läste i Östran. Fan vad arg man blir.
*morrar*

7:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, snacka om det.

8:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka