.

Mamselamsen

torsdag, oktober 26, 2006

Nu drar vi!

Vi skiter i allt och drar till sol och värme.... och lite musik.
Camilla affisch
Fast ska jag vara ärlig, känner jag bara igen ett namn på den affischen. :-)

Trots en massa ändrade planer, kommer Camillas "Better place-Tille´s song" att finnas tillgänglig för alla innan jul.

Vi snackade i går och Camilla vill att en stor del av vinsten på ev försäljning ska gå till forskningen av EB. Och då snackar vi inte fjuttprocent på 20-30 alltså.... utan mycket mer.

Millan vill detta eftersom Tille har satt så djupa spår i henne och hennes livssyn. Och faktiskt behöver forskningen på sjukdomen EB alla pengar den kan få.

Och självklart vet Tilles föräldrar om detta!

Over and out/Mamselamsen, som ska jobba till halv tolv idag.





Rubriken och raden under, är bara ett önsketänkande. :-(

8 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Åhh så kul...
Jag vill oxå bara dra.. men...*S* det går inte just nu...( jag har ju precis köpt busskort för jössenammen)

Ska S med den här gången??

Vad trevligt att få komma iväg..jag tolkar det som om allt vi pratade om har gått i lås?

9:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä.... det var bara ett önsketänkande.... jag blir kvar i gamla Nybban! :-(

12:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fast det vi pratade om har gått i lås... fast inte än.

12:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du har all anledning i världen att vara stolt över Millan! Att hon är jätteduktig musikaliskt (enligt dom smakprov jag hört) är ju en sak, men hennes stora, varma generösa hjärta är ju ännu viktigare.

2:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sjuuukt sunkig affisch, jag tror jag måste ta anställning som affischformgivare i Hollywood, det verkar behövas... :)

4:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Vi flyttar över! Jaaaaaa....! :-D

6:04 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Hahahaha...jag ska gora egna flyers ocka...med BAAARA mitt namn...*centrumkat*

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Millan: Be Jessica att göra dem... hon är ju proffs!

2:28 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka