.

Mamselamsen

onsdag, oktober 25, 2006

Jag fick ett tips idag ang. min dator. UPPDATERAD!

Jag ska köra in Windowsskivan en gång till.

Jag gör det nu!

Och funkar inte det och jag inte hör av mig, så har jag förmodligen åkt fast för överlagt mord på dator.

Over and out/Mamselamsen, *rusar*


18.21
Nä, det hände faktiskt inte ett skit... varken med datorn eller mig. Jag t.o.m. försökte hitta det där stället där jag skulle skriva c/... eller vad det var. Men näää.

Annika!

Hjälp! Ring din datorkompis, så han kan förbarma sig över mig!

Nu går jag och gräver ner mig i tvätthögen.





6 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Håller tummarna och ber en bön. Det är så fasligt hårda straff för datormord.

6:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Om dvd/cd-läsaren står som "disable" i bios (där vi kollade i går) kommer det inte att funka att boota från skiva, annars hade det nog gjort det. Du kan ju alltid formatera hårddisken, men då försvinner allt, inklusive foton. Lämna in skräpet. :)

9:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Grävt färdigt i tisdagstvätten? *s*

10:33 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Om du startar upp datorn med Windowsskivan, måste du ange enheten för cd-skivan istället för C: i BIOS, under menyn "Boot". Datorn verkar inte veta vilken enhet han ska starta upp med. (För det måste väl vara en "han", eller hur? :))

10:39 fm  
Blogger Monica med yffen tycker...

Oj, jag såg inte att Jessica redan hade skrivit samma sak...

10:40 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Monika: Självklart är det en HAN!

12:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka