.

Mamselamsen

onsdag, oktober 25, 2006

Sigge Eklund!

"Fler kommer att blogga på helt nya sätt"

Hur.... hur?

Jag skriver... jag lägger ut bilder. Mitt ytterst mål är att kunna lägga ut små egna videosnuttar. Men jag har ju inte lärt mig det än.

Sen då?

Web-kamera? Så att alla kan kolla på mig live, i nått hörn på Mamselamse-sidan? Skulle inte tro det va. :-)

Men om någon kan komma hit och lära mig hur man får ut levande bilder från alla mina egeninspelade DVD-skivor, på bloggen, så ställer jag absolut upp. Jag har mycket skojsamt i mina gömmor. :-) Men som sagt.... någon måste komma hit och sitta bredvid mig och vara ytterst pedagogisk.

BTW. Sigge! (Jag som gammal käring vågar säga detta högt.) Du är mycket sötare i verkligheten. *ler lite sådär tantaktigt*

Over and out/Mamselamsen, som vanligt på väg till "Kladdkake-haket"

10 Kommentarer:

Blogger Vonkis tycker...

Tycker att han påminner lite om Martin Melin på bilden...

9:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du är så himla duktig, Mamselamsen. Faan, jag kan inte ens installera räknare på vår ridblogg. Behöver en kurs. "Morskan"

10:31 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag ser fram emot filmer på Mamsan dansar tango i leopardrocken :-)

/PGW

1:02 em  
Blogger Strumpstickan tycker...

Nej, nej inte webbkamera, hjällllp!

3:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vonkis: Jaa, lite. :-)

Morskan: Du tror väl inte att det var JAG som installerade räknaren hos mig. :-)

PGW: Nja... i och med att det alltid är jag som håller i kameran, så är det VÄLDIGT få sekvenser med mig i huvudrollen.

Strumpstickan: Jag lovar!

3:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu är jag nyfiken på Morskans ridblogg.. Var hittar jag bloggen?

4:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Jag tänkte samma sak... fast jag var för blyg att fråga.

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

JO!!! Det trodde jag! (Känns skönt att jag inte är ensam om att inte kunna.)"Morskan"

6:01 em  
Blogger MB tycker...

Jag skulle vilja ha en sladd in i huvudet så allt jag tänkte skrevs ner i bloggen, så man slapp allt skrivande

6:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Maleandro: Är du säker på det... det skulle kanske inte bli så vackra tankar alla gånger.

4:55 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka