.

Mamselamsen

onsdag, oktober 25, 2006

Skrattminnen.

Jag satt och läste en blogg om en tjej som ville ha pälsfodrade stövlar, då kom jag ihåg en episod från när ungarna var små.

Vi var i en skoaffär där ungarna skulle välja stövlar. Jag plockade fram det ena paret efter det andra.... inga dög.

Till slut säger Jessica mycket bestämt: "Ja men mamma... jag vill ju ha sådana där stövlar med luder i."

Tror Ni jag dog av skratt?

Japp!

Over and out/Mamselamsen, som väntar på att Stephan ska komma hem med pizza efter Korpen-kubben.

2 Kommentarer:

Blogger Vilse tycker...

Kan tänka mig att man som mamma inte är så förtjust i tanken på att få med ett luder hem. Må så vara att hon har stövlar på, men ändå.. ;)

9:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hihihi.. men hon fick ett par!

12:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka