.

Mamselamsen

onsdag, september 27, 2006

Praiiiiiise the loooord!

I did it!

Med Camilla och Jonas på andra sidan jorden i telefon och Jessica via ICQ, lyckades jag mot all förmodan få igång DVD:n. Men jag höll på att få ett enormt psykbryt på vägen. Alla berättade för mig hur jag skulle göra... och jag fattade ingenting.
Videon liten
Men nu kan jag upplysa alla eventuellt intresserade, att jag för tillfället har datorn full med all världens nedladdningsbara DVD-spelare. Nån som vill ha?

Jag har tittat och lyssnat på videon ett antal gånger och jag säger bara en sak. Förbannade unge, som får sin mor att gråta flera gånger om, en helt vanlig onsdagskväll.

Nu har jag inte tid att blogga mer.... måste titta...igen!

Over and out/Mamselamsen, snorig och tårögd


Uppdaterad
Fler bilder från videon kan Ni se på hennes egna blogg .
Och för att inte glömma:
images[2]

7 Kommentarer:

Blogger Unknown tycker...

Åhhh jag vill ha :)

7:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det fattar jag! :-)

8:01 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Glöm inte att skicka skivan till mig.. idag. :)

10:07 fm  
Blogger Unknown tycker...

Hur lägger jag vantarna på en sån där då?

berätta och jag lyder :)

10:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jessica: Imorgon! Måste lyssna klart!

Vilding: För 14 miljoner är den din! :-)

6:35 em  
Blogger Unknown tycker...

Går det bra med monopol-miljoner?
Eller Lire?

7:17 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Mamma! Du kan lagga den pa din dator sa kan du skicka skivan till Jessica...

7:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka