.

Mamselamsen

tisdag, augusti 01, 2006

Men vad fasen!

Det var just på grund av trängselskatterna i Stockholm, som jag bestämde mig för att ta tåget upp den 11:e, då jag ska träffa mer eller mindre mysko människor. :-D Jag har ju inte riktigt fattat hur man gör, när man kommer som turist och passerar de där kamerorna. Och så är de borta nu! Kunde de inte ha meddelat mig det i förväg?

Men å andra sidan är det väldigt skönt att åka tåg.... när det funkar!!!!

Glömmer aldrig den gången i våras, när jag skulle till Millan och vi blev åtta timmar försenade och jag skällde ut en massa anställda i restaurangvagnen, som vi "övergivna" resenärer (ca. 300) invaderade. Tänk att så många av de som jobbar med med att serevera oss tågresenärer, istället borde haft ett jobb där de inte träffar en enda människa under arbetstid.

Har inte mer tid för blogging.... "Mamsans" väntar! Torgdag!

Over and out/Mamselamsen, på hugget igen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jäkla nollåttare! Jag tar åxå tåget upp, BARA FÖR DET, *skratt*
X2000 fr Gbg 16,42, är du med på samma tåg?

4:18 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag hoppas att jag räknas till de MER mysko människorna!

5:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: Ingen aning... har inte beställt än.

Bloggblad: Sjäääälvklart!

5:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka