.

Mamselamsen

måndag, juli 31, 2006

Nu är det tutt-TV på Femman.

Jag återkommer om det.

Så nu är programmet slut! Och jag blir alldeles trött av att titta på alla giganttuttar. Hur i himmelens namn orkar de de bära upp dem.... eller gör de? Jo, tuttmastodonten i Las Vegas, som har PT varje dag på gymmet gör det förståss. Men annars, bara jobbigt.

Jag vet en... no name (inte jag)... med F/FF-kupa. Och jag har fått höra allt om hur det känns med framåtskruvade axlar, och ständiga ryggbesvär p.g.a tyngden. Och det är inga roliga grejor... och speciellt inte just nu.

Jag har aldrig fattat grejen med enorma bröst. Vad jag förstått har inte de flesta killar heller gjort det. Eller?

Mamselamsen, glad över de två hängisarna hon har, :-)

7 Kommentarer:

Blogger fenix tycker...

F? PFFF! Jag har G/DDD. Och ska snart börja amma, gud vet var det kommer sluta. ;)

Men nää, jag begriper heller inte varför man vill ha stora bröst. Man är dum i huvudet som opererar sej till problem, imnsho.

Själv ska jag ställa mej i kö för förminskning så fort jag slutat amma. Är less på att ha ont i nacke och rygg...

9:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fenix: Stackar stackars dig!!!

10:03 em  
Blogger Humlan tycker...

Jag kan inte heller förstå varför man vill ha dessa jättebröst! Alla storbystade som jag känner funderar på/ har genomfört förminskning. Men jag kanske tillhör fel generation, dom yngre verkar ha en annan åsikt om stora bröst (både äkta och oäkta).

10:29 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Dom som betalar för tuttarna får dom i alla fall i brösthöjd...
Och du Fenix - om du bara har rätta vikten får du det gratis. Jag får det inte gratis för att jag väger 10 kg mer än jag borde.

11:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bröstförminskning is the shit. Små bröst är det som gäller. (iaf om man vill se normal ut och kunna gå).

11:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Håller fullkomligt med er om att stora bröst är trist. Har det själv o tycker det är apskit. Alla tröjor ser helt konstiga ut. Fram för normalt små varianter. Mkt snyggare!! Kan absolut inte förstå damen i LA som VILL ha stora rattar!!"Morskan"

12:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Som vanligt tar vi fram det svenska uttrycket.... LAGOM! :-)

5:52 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka