.

Mamselamsen

tisdag, augusti 01, 2006

Läste i tidningen idag!

Oaaoooow... de ska sänka spritpriserna!!!

En 60-kronors flaska med vin ska sjunka med en krona. Och hör och häpna... nu tog de i så de nästan sprängde sig... en starköl ska ner hela tio öre! Nu blir det nog fan rusning till systemet.

Ärligt...är det egentligen någon som bryr sig?

Jag fortsätter i allafall att åka till Tyskland eller Polen och köper det jag ska ha. Då får jag en trevlig resa och min ranson med vin för ett år, för en spottstyver.

Over and out/Mamselamsen, som gillar "rödtjut".

10 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Många bäckar små..

...men en tiokronorssänkning på kir och solbacka körsbärsvin vore kanon.

6:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Syra: Kir och körsbärsvin... är du från vettet. *kräks"

7:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja det borde du förstått vid det här laget att jag är :D

Men att kräkas av Kir eller körsbärsvin..har jag aldrig varit med om... ;)

7:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det har jag.... när jag var 18. Sen dess, har jag inte ens kunnat känna doften av körsbär förrän jag mår illa.

8:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Mer över till mig :)

11:41 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tacka vet jag hembränt!

1:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Syra: Jag har visserligen inget körsbärsvin här. Men honungsvin har jag om jag skulle få för mig att bjuda på det någongång på "svartklubben". :-D

Rita: Japp.... i plastdunk!

7:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Honungsvin låter som något det. Jag kan sätta en sats maskrosvin på jäsning, så ska du få smaka på kanske världens godaste vin :)

9:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Syra: Hur många dunkar maskrosvin har inte vi gjort genom åren. ÄVEN när det var olagligt. Det du!

5:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hoppla. Här kommer det fram. :) Trodde det var olagligt fortfarande..

7:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka