.

Mamselamsen

måndag, juli 10, 2006

Vilken tur att jag höll käften,

Jag kom ut från köket på Mamsans idag och vid kassan stod en kille och en tjej som jag kände igen och hade precis på tungan att fråga var f...n han har varit så länge och inte kommit och fikat. I samma sekund som jag skulle kläcka ur mig det hela, kom jag underfund med att.. nä, jag faktiskt inte kände killen, utan bara kände igen. En kille som nog tycker att det är väääldigt skönt att ha semester fr.o.m igår eller så.

Peter Jihde med kvinna var och käkade potatissallad på pyttelilla Mamsans i pyttelilla Nybro..

Vad säger du om det Bloggfrossa? :-D

Over and out/Mamselamsen,

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jag säger i alla fall att det är i klass med när jag hejade glatt på Leijonborg när han kom på gatan i vår stad - där jag ju hälsar på alla jag känner igen...

Bloggblad (på stående fot på¨hotellet - kan ju bara inte gå förbi den datorn)

5:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hur knäpp är man inte?

5:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ahhh å så missade jag honom!!! Typiskt. Just min vanliga tur. *ler*

6:19 em  
Blogger Vonkis tycker...

Låter som när två kompisar komhem från en femmånadersresa i Sydafrika och såg Alexander Bard på Arlanda. Den ena sa "Hej" och den andra, som hann tänka att det där är ju bard och han är bög, ropade "Bög"...

6:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fia. Jag tror han hann gå precis innan du kom.

Vonkis: Haha...

6:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är kär i Peter J. Så är det. Så sant som jag är gift har jag sagt till min man att jag nog ska ringa Peter. Vilken dag som helst. Så är det.

11:02 em  
Blogger mikebike tycker...

du borde frågat om receptet på hans bakverk till frisyr!!

12:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Attan oxå att jag missade honom, han är en av mina idoler ju :-( Men det är rätt märkligt det där med folk som man ser på TV, man tror faktiskt att man känner dom.

5:20 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

erica: Du skulle bara veta vilken snygg kvinna han hade vid sin sida! .:-)

Bloggfrossa: Det var inte så himla "bakigt" igår.
Therese: Japp. Man kan bara fråga Millan, hon gjorde rakt av i en kvart med Loffe innan hon kom underfund med att hon faktiskt inte kande honom alls.

7:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Grrr, jag som spanar in honom. Maken brukar retaaas mig för det!

9:28 fm  
Blogger annakarin tycker...

Famijen Jihde har sommarhus på Öland så det var nog dit de var på väg!

För övrigt anser jag att P J är den mest överskattade sportjournalist vi har/har haft i Sverige, snygg men det är allt.

6:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

det är väääldigt bra att tänka efter före.... *grin* Känner igen mig!!

8:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

som när jag mötte Petter Settman + den andre (då precis i början av deras karriärer) i Växjö centrum en sen kväll. De var IntE pratsugna....

8:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka