.

Mamselamsen

lördag, juli 08, 2006

Sommaroutfiten inhandlad.

Turboshoppat mellan två kunder idag, i färger som är hur ohippa som helst i år.:-D
Sommaroutfit liten
Provning? Jajamensan! Kjolen hålls framför mig och når den från höft till höft tar jag den. Topen mäts från bröst till bröst... passar... ner i påsen. Klart!

Jag fattar inte de som kan stå i timmar i ett provrum och vända sig fram och tillbaka och sucka och stöna över att det putar här och hänger där.

Jag har fortfarande inte satt det hela på mig, men jag är övertygad om att det passar.

Ohipp färg... Japp... men den passar jäkligt bra till GULD! :-)

Over and out/Mamselamsen, från den lilla leopardmönstrade... som vanligt

11 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

riktigt snyggt mamsen, särskilt kjolen! men har du tänkt på att du kan få fina svettfläckar i den färgen? vill inte förstöra för dig, bara varna eftersom det ska bli din sommaroutfit.

7:42 em  
Blogger Humlan tycker...

En färg för mig!
Modellerna också!
Fast storleken är nog inte riktigt rätt... ;-)

7:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Virvla: Jag ska inte jobba i den... utan ha den på söndagar. .-)

Humlan: Jag gillar "grött"

7:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

KOM IGEN NU!!!!

FOOOTBOOOLLL!

10:17 em  
Blogger Jubbe tycker...

Coolt!!!
...inte bara snyggt till guld utan till brons oxå.

11:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tss: Fotboll... är du galen. Jag väntar på frankrike.

Jubbe: Jaa... till allt! :-)

8:35 fm  
Blogger Mette tycker...

Jag avskyr också att prova i provrum. Handlar alltid i BLINDO. Antingen är man nöjd när man kommer hem eller så är det dags att gråta - välj själv!

10:52 fm  
Blogger Mette tycker...

Hm... virvla? Vilken färg sysns inte dem i? Jag är en svettig gris just nu och behöver alla tips.

10:53 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mette: Jag orkar BARA prova långbyxor.

Och jag svettas faktiskt inte under armarna.... bara från halsen och upp!

12:03 em  
Blogger Mette tycker...

Hm.... här rinner det från... opps... nä... vill inte vika ut mig mer.... låter det bli ANINGAR ... om än ganska starka, heheheh.

1:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vill inte veta... vill inte veeeeta!

3:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka