.

Mamselamsen

söndag, juli 23, 2006

Sovmorgon!

Nu har jag legat i ett par timmar och vänt och vridit mig på mig i sängen för att verkligen njuta av veckans enda sovmorgon.

Men jag konstaterar att jag inte är något vidare på det där med sovmorgnar.

Jag har lyssnat på det ena programmet efter det andra på P1.

Bl.a. annat om morgondagens tandborstar, som är rena datorer och direktkopplade till spegeln. Så medan man borstar, kan man se i sin spegelbild var man har taskigt PH-värde och därmed slarvat. Nu skulle ju inte en sådan tandborste hjälpa mig särskilt mycket, då jag brukar stå och glo ut genom fönstret och filisofera medan jag rensar ut "den döda råttan".

over and out/Mamselamsen, pigg som lärka och varit uppe och studsat sen klockan sju.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Here are some links that I believe will be interested

9:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

11:09 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka