.

Mamselamsen

lördag, juli 22, 2006

Lite julstämning.

Tänk Er sådana där rara äpplen som man brukar ha till jul. Ja just det... de där rödrosiga runda sakerna som är doppade i sockerlag.

Visualisera ordentligt och Ni ser bilden av mig.

Här sitter jag... om inte rödrosig, så i allafall rödbrusig och rund... och hela jag har ett tjockt krispigt lager med.... intorkad svett. Dock har jag ingen pinne instucken någonstans... tack o lov.

För att Ni inte helt ska tappa julstämningen, kan jag meddela att Ni behöver inte tugga på mig.

Over and out/Slamsemamsen

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

hm...glögg tänkte jag direkt...så Sangria kanske man ska blanda till och servera.

3:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har glögg hemma... kanske med is och lite apelsiner?

3:53 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det tror jag funkar fint. Jag öppnar Rosé vinet från den lilla gården i Frankrike. Antar att det inte smakar lika gott hemma....men prova måste man ju!

3:55 em  
Blogger Ilva tycker...

En pinne kan jag fixa! kopte tva tva meters i gar!

3:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kapple: Ska jag vara ärlig har jag också rosé på gång. :-D

Ilva: Hmmm.... och var hade damen tänkt att spetsa mig?

4:18 em  
Blogger Jubbe tycker...

Men om du har sprungit runt hela dagen kanske du är riktigt mör att bita i :-P

4:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jubbe: Vill du testa? :-D

4:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

5:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka