.

Mamselamsen

lördag, juli 22, 2006

Hurra hurra hurra hurra hurra...!

Det åskar!

7 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Här har vädret skrikit ut hela dagen att åska är på väg... jag har hört det mullra i fjärran - men inget verkar komma. Och vi får hålla oss på nedervåningen där AC:n finns. Men klaga på värmen? Never!

5:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Va.... har Ni AC? Vilken lyx!

5:09 em  
Blogger Jubbe tycker...

ÅSKA!!!! Nä nu jävlar blir jag avundsjuk....har väntat på den där nedrans åskan hela sommaren.

Förstår inte varför hotellen i stockholm inte ha ac.

5:23 em  
Blogger Petra tycker...

Men åååååååh!!! Nu blir jag grymt avundsjuk! Jag vill också ha åska! Och regn! Jag VILL VILL VILL!!! Bums! Innan jag blir galen! *s* Min hjärna är överhettad och småkokar i skallen tror jag. ;-)

5:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Efter en halvtimme av strömavbrott är elen tillbaka. Tycker det känns lite lättare att andas!

5:55 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag är löjligt rädd för att det ska komma kulbixtar ur elurtagen vid åskväder - vet inte varför för det händer ju SÅ himla sällan... men jag har ju hört historier.... Brrr*

9:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

7:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka