.

Mamselamsen

fredag, juli 14, 2006

None!

Idag har jag absolut inget att skriva om, så jag sätter mig på balkongen istället och njuter av den gulnande björken och de fnösketorra gräsmattorna istället.

Och då ska jag skicka missilliknande tankar till Camilla om att hon nu måste börja träna igen. Efter gratiskonsultationer i mailen från "Hemligdoktorn", lär yoga vara det bästa.

Hör du det Millan! Ta upp yogan igen, för gör du det och sköter dig exemplariskt, kan det hända att ryggen blir bättre än de flestas. Och gör det ont... så är det inget farligt... bara fortsätt.

Over and out/Mamselamsen, mer orolig än jag verkar här.

7 Kommentarer:

Blogger MB tycker...

säg till ungen att om hon inte sköter sig så kommer jag och visar upp mig som avskräcknde exempel på vad som kan hända när man struntar i saker och ting.....värk är INTE kul :-(

8:02 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Kan man skicka dig i ett litet guldigt paket?

8:09 fm  
Blogger Ilva tycker...

nu tors jag ju inte saga nat for det ar val forsent, min usla personlighet har redan visat sig...

8:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Jo gör det. Jag vill se den personligheten igen. :-D

8:48 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jag ska borja med sjukgymnastik forst..men jag har goda nyheter!! Du vet dom dar andra proverna som jag tog...dom som inte var sa bra...omtagningen kom tillbaka idag!! HELT normala!! Bra va!!

12:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Puh.. Tack o lov!

5:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka