.

Mamselamsen

torsdag, juli 13, 2006

Appappapp... promotion och namedropping på hög nivå.

Innan vi börjar med det, kan jag tyvärr berätta att Camillas rygg aldrig kommer att bli helt OK. En av diskarna kommer inte att återhämta sig, den buktar oroväckande åt ena hållet. Dock kommer hon att hålla på med sjukgymnastik och framförallt bygga upp magmuskulaturen, för att göra det så bra som möjligt. (Du doktorn här på bloggen...no name... kan det vara så?)

Och sen det roliga.

Hon har genom sin manager Nick fått kontakt med en kille (KC) som spelar och sjunger i "Korn" (som nu är på världsturné. Ni vet det gänget som skulle ha spelat på Hultsfredsfesitvalen, men sångaren (Jonathan Davies) fick hjärnblödning eller vad det var, så det blev inget.) Hur som helst... KC har skrivit en låt, som han skulle vilja att Millan hade med på sitt kommande album (och att han fick vara gästsolist). Snacka om att man i så fall inte kan "facka" det albumet, för KC:s låt har lite "Evanecanse" över sig.

Sen var det en annan grej med någon från American idol.... men det har jag glömt vad det var. Hon får väl blogga lite själv också.

Over and out/Mamselamsen, som MÅSTE ta tag i äckel-köket.

15 Kommentarer:

Blogger LipglossHeaven tycker...

Haha..nastan ratt!! KC ar Nick's bror!! *ler*

7:17 em  
Blogger SixesAndSevens tycker...

Korn?? Gött! Den låten vill jag höra. Rock On! :)

7:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua... du proppade mig full med fakta... blogga själv ditt lata stycke! :-)

Sixie: Jag hörde den över telefon... hårdrock! :-)

7:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fk-tanten: Tack!!!

Lyssna nu Camilla!!!!!! Här skriver ett proffs!

7:58 em  
Blogger Gagga tycker...

Stackars Camilla! Så ung o råka ut för detta.
Tack FK-tanten för råd! Jag som nyss fått diagnos: diskbråck med skelettförändringar, tar till mig av det du skriver. Vill givetvis inte vara sjuk utan fortsätta leva så gott det går.

8:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga: Ja det är inte kul. Skadestånd får hon... men inte tillnärmelsevis så det täcker framtida men.

8:39 em  
Blogger MB tycker...

Gör som jag stäm skiten ur dom jävlarna.....och ta allt de äger och har....

9:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Det är redan bestämt hur mycket det blir! Och visst... det är inte kattskit!

9:21 em  
Blogger Humlan tycker...

Stackars Camilla!
Men kul att karriären verkar tuffa på!

9:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

humlan: Japp!

9:27 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Skitfarligt lever hon tydligen där borta... hemskt trist med ryggskadan. Inte för att de däringa namnen säger mig nåt... men jag gissar att det är nåt kul - så STORT grattis till den stolta modern och den duktiga dottern.

11:47 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan:Trist...ja!

Bloggblad: Ska jag vara helt ätlig, hade jag inte heller nån aning om de där namnen eller banden. Millan fick förklara. Jag vet ju bara vilka Sven-Ingvars var/är. :-D

6:50 fm  
Blogger Vonkis tycker...

Åh, vad roligt!

5:04 em  
Blogger Vonkis tycker...

Det där med albumet alltså.

5:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka