.

Mamselamsen

onsdag, juli 12, 2006

Blir stjärnorna vekare och vekare?

Jag läste på Expressen att Håkan Hellström råkat ut för "en klädattack", när han var med på Allsång på Skansen. Någon slängde bl.a. upp ett genomskinligt rosa linne på honom. Och han blev generad!

Jag minns när jag satt förhäxad framför TV:n och kollade in in "Tjuren från Wales". Det handlade minsann inte om några oskuldsfulla linnen då. Där slet tjejerna i publiken av sig trosorna och slängde upp på denne "sexbomb". Och han blev inte ett skit generad. Jag tror... jag är inte alldeles övertygad, men jag tror han senare sålde dem på Ebay med stor förtjänst. :-)

Men å andra sidan fanns inte orden Bimbo, sexattack eller nakenchock då heller.

Jaa.... himla länge sedan är det. :-D

Over and out/Mamselamsen, som satt i blonderade slingor i håret och är djupt besviken över att ingen kallar mig Bimbo.

5 Kommentarer:

Blogger m·x|360° tycker...

Skillnaden är att HH inte är en stjärna över huvud taget. Dixi.

9:18 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ojoj, förra året missade jag Carolas blomchock och i år Håkans klädchock, kanske bäst att stanna framför tv:n i fortsättningen. :)

10:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mickey: Ahaaaa.... !
Jessica: Japp. Men jag missade den också... läste bara om den.

4:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kul att se Lasse Lönndahl. Han är mycket mer artist än HH och han kan dessutom sjunga!

6:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tom Jones blev inte generad. Första gången det hände torkade han svetten ur pannan med trosorna, och kastade sedan till dem till tjejen.

8:26 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka