.

Mamselamsen

onsdag, juli 05, 2006

Lyx på hög nivå!

Folktomt på stan (31 grader... och vem tusan stannar frivilligt i Nybban då?), så jag kunde smita hem redan vid två. L Y X ! !

Finns det någon som kan fatta att det känns lyxigt att kunna tvätta och plocka undan hemma, på "arbetstid"?

I och med att jag kom hem lite apropå, så tog jag kattorna på bar gärning.
DatorElsa
Kan man säga: "Nar katten är borta dansar råttorna på bordet"?

Det funkar inte va?

Over and out/Mamselamsen, lyxhustru idag.

11 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

bast du kollar att de inte har skrivit nagra inlagg pa din blogg.... eller kommenterat i ditt namn nagonstans...

2:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

I så fall ber jag hemskt mycket om ursäkt!

3:00 em  
Blogger Unknown tycker...

Vilket sött kort...Säjer som ilva..bäst att kolla att de inte har fulbloggat nånstans i ditt namn

Det känns alltid lyxigt att få gå tidigare från jobbet oavsett om det är 1 eller 2 timmar..


Jag har det inte inte fullt så lyxig..ska sitta till 17.00 samt gå på representationsmiddag med en massa norrbaggar...*suck* och jag som aldrig förstår vad folk från Bergen säjer
Men vi får väl skriva lappar i värsta fall :)

3:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding: "Tvångsmiddagar" är INTE kul!

3:07 em  
Blogger Unknown tycker...

Tvångsmiddag var det rätta ordet

*deppar*

*ska fasiken ta det absolut dyraste på menyn*

3:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Drick "Cristal"!

3:17 em  
Blogger Gagga tycker...

Är musen kvar?

4:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Den är helt intakt... jag tror de vill ha levande föda. Och min mus är jättedöd.

Datormusen alltså! :-D

4:41 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Det är nog mer tvärtom... när råttan är borta... :)

7:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eller när matte är borta dansar all på bordet.

9:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hihi! Men.. varför är fotoramen bredvid datorn uppochnedvänd??

3:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka