.

Mamselamsen

tisdag, juli 04, 2006

Jag höll ju alldeles på att glömma...

grejen hos Aglio e olio-Ilva . jag kör igång, helt utan skyddsnät.

Fem saker i min frys
*springer iväg och kollar*
-Isbitar till Sangrian
-Fyra gamla frysbrända korvbröd
-Brysselkål sen i julas.
-Kycklinglever. Ja, Ni vet Stephan och lever. Huuu...
-Ett öppnat paket med Danska wienerbröd. Fråga mig inte vem som köpt dem... jag avskyr dylika bakverk.

Fem saker i min garderob.
-Skor
-Handväskor
-Skor
-Handväskor
-Och så tror jag minsann att det låg och skräpade en handväska till i hörnet.

Fem saker i min bil
-En för sommaren avtagen rattmuff
-Svarta "raggartärningar"
-Små discokulor som nu ligger mellan sätena. Jag försökte ha dem hängande i backspegeln, men när solen kom fram började hela bilen glittra och jag höll på att få ett epileptiskt anfall, så de åkte fort som ögat ner. Alla dessa attiraljer har vi sjäääälvklart fått av Millan.
-En väl tummad kartbok
-Solglasögonen... förståss. Man måste ju vara cool när man kör en Hyundai. :-)

Fem saker i min väska
(Feeem.... bara fem?)
-Telefonen... förståss!
-Min stora guldiga plånbok.
-"Läppstiftspenna"... sitter som berget
-Cig *harkel*
-Kameran
-Kvitton en masse.

Asch, jag visar hela katastrofen.
Min väska liten
Förr hade jag tid att byta handväska stup i kvarten... men icke nu. Denna har jag använt sedan jag kom hem från Millan i våras. Det går utför för Mamselamsen.

Fem som jag skulle vilja gjorde denna grejen.
Alla.... jag vill se allas handväskor!!!

Over and out/Mamselamsen, spritt naken vid datorn

5 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Och jag har glömt - för jag är så Upptagen med mitt Projekt...

10:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Duscha alltså. :-D

10:13 em  
Blogger Lilla B tycker...

Herregud! Det var det roligaste jag läst på länge!!

11:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lillab: DÅ har du inte läst mycket. :-D

11:16 em  
Blogger Lilla B tycker...

Mamselamsen: jojomensan. dömycket

10:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka