.

Mamselamsen

måndag, juli 03, 2006

Är det inte det ena så är det det andra.

Millans rygg är inte helt bra än.... tror Ni inte att hon då passar på att vara med i en trafikolycka också. *suckar och stönar*

Nackkrage, sträck, ambulans, magnetröntgen... inga nya skador. Men smärtan är tillbaka och det är vila i ryggläge som gäller igen!

Hennes kompis Zoe, som körde, fick ligament avslitna i nacken. Annars klarade de sig helskinnade.

Nu blir jag så trött, så jag handgripligen snart hämtar hem henne.

Over and out/Mamselamsen, som börjar tröttna på alla eskapader.

18 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Men kära hjärtanes, tar det då aldrig slut?? Tur att det gick så pass bra efter omständigheterna. Tröstande kram till dem båda!

8:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är märkligt att en del måste drabbas av så mycket, hoppas att hon kryar på sig snart.

8:07 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carra och Therse: Jag blir så förbannad, fast de inte var hennes fel.

8:25 em  
Blogger Humlan tycker...

Men, vilken olycksfågel! Jag förstår dig, att du vill ha hem henne, inte bra för musikkarriären kanske, men bra för föräldrarnerverna! Speciellt när ni är så långt bort...
Är det någon idé att be henne ta det lite lugnt...?

8:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Ta det lugnt... det vet hon inte vad det betyder.

8:35 em  
Blogger Lilla B tycker...

De vilda ungarna uträttar mest - så är det!

9:29 em  
Blogger Gagga tycker...

Neej! Så här får det inte vara!

9:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Nu får faktiskt barnen komma hem!!!!

9:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

tss: Jaaaa... alla!

10:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Jag blir så trött.

10:37 em  
Blogger Jubbe tycker...

Varför är det så att olyckor bara drabbar vissa? Jag är själv en olyckfågel å e less på att jag gör ill amig hela tiden. Det verkar som att Millan har blivit drabbad av samma djävul som jag....stackarn.

Hoppas att hon blir bra snart!

11:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Stackars krake!!! Och stackars orolig Mams också!!!! *kram på er båda* Jag förstår att du vill hämta hem henna illa kvickt eller ila över dit.

Hm... Vad tror du om att placera henen i en gipsvagga i en madrasserad inspelningsstudio och sen låta henne stanna där? Det låter säkrast tycker jag.

12:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

JubbE. Jaa, man kan ju undra vad det är för en rackare som ställer till det.

Hexi: Förmodligen skulle det ramla ner något på henne då... högtalare eller så. :-)

7:11 fm  
Blogger Unknown tycker...

Håller med Lilla B..

De vilda uträttar mest..även om det är de som råkar ut för mest..

(det har redan gått åt 2 plåsterpaket samt en liten tur till akuten med Vilding)

Camilla
Om du läser detta

KRYA PÅ DEJ....

7:35 fm  
Blogger Unknown tycker...

Kan ju förvisso pipa iväg och lämna en hälsning på henns sida oxå :)

Så jag gör så....

Ha det bäst Mamsen...

7:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK... ska försöka glädja mig åt bilkrockar och kraschade ryggar i fortsättningen. :-D

8:19 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Hej hej!!!

Jag lever!!! Zoe och jag, som var med i bilen, ligger i min sang och kollar pa He-man och kakar smartstillande...
Sa det ar ok!! Det ar alltid roligare att vara skadad tillsammans med nagon an sjalv...Vilket jag vet eftersom jag lag i tre veckor forra gangen!!

Tack sa jattemycket for alla krya pa dig-halsningarna!!!!!

manga kramar!!

-Camilla

10:03 fm  
Blogger Vonkis tycker...

En del ska då vara med om allt. Hoppas att hon inte behöver vara sängliggande så länge.

6:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka