.

Mamselamsen

torsdag, juni 15, 2006

Okokok... jag SKA titta på fotbollen!

Jag är redo!

VM-mustaschen är på plats!
Jag-Vm mustasch liten
Pizzan är aväten. Nu är det bara brynjan, flaggan och sexpacken med folköl som fattas, för att jag ska vara helt transformerad till en soffjäsande fotbollsfreak. Ska se vad jag kan göra åt saken.

Vinner de inte nu, så vet jag inte vad som skulle kunna få dem att vinna.

Men för att vara på den säkra sidan, laddar jag även med en hög veckotidningar... för risken är uppenbar att jag tröttnat redan under de första fem minuterna.

Over and out/Mamselamsen, vars värld trots allt inte kommer att gå under om de inte vinner. Men vinner de... så är det helt och hållet beroende på min mustasch

10 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Jag skall INTE titta. Jag skall ut och nattshoppa i pistoia, nytt grepp denna sommar med affrerna som ar nattoppna pa torsdagkvallarna. Haller redan pa att somna men har man lovat sa har man lovat...zzzzzzzzzzzzz

7:58 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Så jäkla häftigt... och så fikar man minst tre gånger.

8:00 em  
Blogger Ilva tycker...

Precis! Och sa dar varmt o skont ar det med. Och makarna hemma....

8:04 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Härligt!!! "Wish I was there"!

8:07 em  
Blogger Ilva tycker...

ok, jag skall tanka pa dig!

8:09 em  
Blogger Humlan tycker...

...allt är vår förtjänst, men inget vårt fel!

...borde du inte ha morrhår istället, som de andra damerna i familjen?

...jag stickar-virkar-syr på min väska till fotbollen, jag kan inte heller "bara sitta där".

8:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Snygg men vad säger din gubbe?

8:26 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: Så är det.
Anne-Maj: Han har en riktig musse!

8:32 em  
Blogger Nemo tycker...

Jippeee... Agaton Sax i Nybban.... säkert hjälpte den till!!!!

11:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

nemo: Självklart!

8:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka