.

Mamselamsen

lördag, juni 24, 2006

Gud, så härligt...

att vakna utan ett huvud som känns för trångt, fjärilar i magen och "Ågren" över gårdagen.

Men om en stund ska vi dra iväg och kolla på dessa typer, som har det. Öland, here we come! Men först ska vi kolla in ett spa, som en bekant har byggt där. Sen bär det av till Borgholm, för den sedvanliga midsommardagsmiddagen på "Robinsson Crouse".

Stan lär krylla av irrande människor, som undrade vart gårdagen tog vägen. "Vaknade vid åtta, full vid nio. Det var en kort dag".

Fast riktigt så präktig som jag utger mig för, var jag inte. De blev både ett och två glas vin, till sillen, framåt kvällen.

Over and out/Mamselamsen, något fantasilös idag... också

4 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Hälsa från mig om du springer på min Sessan!

11:36 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... ska jag!

11:48 fm  
Blogger Jubbe tycker...

God fortsättning!

6:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga: Kom aldrig dit. :-)

12:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka