.

Mamselamsen

måndag, maj 15, 2006

Vill Ni veta vad jag gör just nu?

Kräks... kräks... kräks... blulp, rakt över hela jäkla golvet!!!

Alla stora tavlor är på plats, golvet renskrubbat och bara de långa soffdynorna skulle på plats.... och det fattas 21,5 cm dynjäveln!!!! Jag har mätt de förbannade dynorna fram och tillbaka "femtioelva"gånger. T.o.m. Stephan har mätt. Och likt fördömt fattas det två decimeter. "Sat... i gatan"! Så nu blir det till att sätta sig och sy ännu dyna... en fnutt!

Over and out/Mamsan, som ska klafsa runt i det virtuella kräket här hela kvällen.


Jag är ledsen om någon stöter sig på de "fula" orden, men de faller så totalt naturligt och spontant över läpparna just nu

18 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Nu tycker jag faktiskt synd om dig. Pa riktigt.

5:23 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Lägg dig ner på soffan... (eller nån av dynorna)
Ta ett djupt andetag. Ta ett till.
Tänk på nåt trevligt...
och slappna aaaaaaavvvvv

5:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag ska SUPA mig full, tror jag.
:-D

5:30 em  
Blogger Humlan tycker...

Men sy FÖRST!!! (innan du super dig full)
Det finns tillfällen när det behövs en viss sorts ord... detta är ett sådant tillfälle!

5:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Såga av soffan så den passar dynan istället.

5:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lena : Funkar inte! Men jag är snart klar i alla fall.

6:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sup dej full och gör tändved av soffjäkeln! Jag hjälper dej i tanken,, i alla fall.

6:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Rita: Fnuttedynan är redan klar! Men tack i alla fall!

6:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag rekommenderas en säckvävsinklädd flaska rödvin - Mumsigt (man skulle ju nästan kunna kalla det för Mamsigt)!

7:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Måste absolut prova dett Mamsiga vin. :-)

7:23 em  
Blogger Anna tycker...

Stackare! Jag skulle brytit ihop totalt... eller förresten, jag skulle aldrig ens sy utan be min mor om hjälp :-)

10:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna: En som hade kunnat det... då hade det blivit både änglagardiner och änglakuddar. :-)

7:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

6:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

6:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

7:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Great site lots of usefull infomation here.
»

7:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Great site lots of usefull infomation here.
»

7:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

12:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka