.

Mamselamsen

lördag, maj 13, 2006

Promotion!!

Egentligen tror jag inte folk fattar vilken liten fin stad Nybro egentligen är.
Nybro2liten
De händer alltid saker på och omkring torget. Kolla bara vad som uppenbarade sig idag.
Nybro1liten
Om Ni tittar riktigt noga bakom musikkåren, så finns där en scen. På sommaren är det ständiga aktiviteter där.
Nybros skitduktiga drillflickor, som tagit många nationella priser.
Nybro3liten
Och tittar Ni sen alldeles extra noga på skyltarna på väggen, så kommer en av dem att bytas ut i veckan. :-)

Så ska Ni till Glasriket i sommar... glöm för all del inte bort Nybro!

Over and out/Mamsan, självutsedd talesman/kvinna för Nybban

17 Kommentarer:

Blogger Jubbe tycker...

hur mysigt som helst ju...skall söderut på road trip mellan plugg o jobb i juni. Fast vi skall dock ännu mer söderut mot malmö....men vi får se vem som bestämmer....jag har makten...det är min bil.

//J, 2,5 h kvar på arbetsdagen. Är lycklig att äntligen få en lugn arbetsdag igen...desto mer tid för bloggande

1:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bara att ta kustvägen... och i Kalmar kör du mot Nybba. Världens genväg alltså! :-)

1:06 em  
Blogger Jubbe tycker...

Vi måste ju ändå äta o skita på vägen....då borde väl Nybba vara en plats värd att stanna vid.

1:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

HELT klart! :-D

1:21 em  
Blogger PGW tycker...

Hmm jag tror jag är på ungefär samma breddgrad spm Nybban just nu men måste nog kolla avståndet lite. Men det kanske är värt en dagstur för en fika?

1:55 em  
Blogger Miss Anpassad tycker...

Oh..hej! ja jag vet ju inte hur man går tillväga då man svarar på en comments på sin egna sida. Ska man skriva den, här eller där? Iaf är jag glad att du hittat mig. Känner mig inte alls så ensam längre. :O)
Tjillevippen!

2:10 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Du kan göra det lite vart du tycker.

2:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

6:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

6:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

6:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

7:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

7:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

7:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Great site lots of usefull infomation here.
»

12:16 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

12:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

12:28 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

12:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka