.

Mamselamsen

tisdag, maj 30, 2006

Det är sånt här som gör att jag börjar undra.

Antingen är den här nyheten flera månader gammal eller så är den helt osanning, för Mors dag i USA var ju för över två månader sedan.

Förmodligen osanning!

Over and out/Mamselamsen, färdig för sängen.

Uppdaterad på morgonen efter.
Fick just reda på av David att Mors dag var för ett par veckor sedan.. då var nyheten bara ett par veckor gammal. Så det var kanske var sanning... eller lite sanning i allafall.
Hur som helst kan man undra hur hennes självbild ser ut och vad hon hade väntat sig i New York.Men som David skrev: "You can get the girl out of the trailer, but you can't get the trailer out of the girl".

11 Kommentarer:

Blogger SilverLakeSwede tycker...

Mors dag i USA var den 14:e Maj, två veckor sen alltså. Så även om jag inte vet (eller egentligen bryr mig) om storyn är sann så är den ju möjlig i alla fall.

Varför trodde du det var för två månader sen, fick du kort av dottern väldigt tidigt??? (nu blir hon kanske arg på mig för att jag avslöjat missen)

Ganska kul i storyn är:
" – Veckan var miserabel. Hon kände sig inte välkommen av New York-borna och har sagt att hon aldrig tänker kommer tillbaka"
Hade hon väntat sig att hela New York skulle komma och möta på flygplatsen och pasa ungen medan hon gick och shoppade? Eller åkte hon hem till makens ex-fru och blev förvånad när hon inte var välkommen?

You can get the girl out of the trailer, but you can't get the trailer out of the girl.

Jösses, vilken lång kommentar jag skrivit på ett inlägg om BS (literally). Frestad att posta som anonym ***skäms lite***

11:04 em  
Blogger crrly tycker...

Eh. De kanske firar svensk mors dag.

11:36 em  
Blogger danne tycker...

M. Ville bara titta in o säga hej. Ny design på bloggen? Cooolt!!! :-)

2:22 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

David: Då måste jag ta ett snack med Millan... hon skickade Mors dags kort till mig i mars. :-)

7:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, inte anonym, David! Jag rättar mig alltid nör jag blir lverbevisad!! :-)

7:07 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Danne: Japp och tack.

7:08 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crrly: Jag he ju fel datum... jakla Camilla. :-)

7:08 fm  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Sorry, Camilla. Det var inte meningen att avslöja dig. Schysst helgardering annars, att skicka kortet två månader tidigt för att helt säkert inte glömma :-)

6:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

David: Hon är klurig den ungen. :-)

7:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

4:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka