.

Mamselamsen

tisdag, maj 30, 2006

Jag såg ett alldeles "fantastiskt" program på Femman igår.

Det handlade om penisar och allt vad man kunde göra för att få dem större... vad det nu ska vara bra för. Men karlarna skulle operera sig... slita och dra, så man kunde tro att den skulle gå av vilken sekund som helst. Men det mest makabra var killen som under sex års tid, hade sprutat in silikon i både pung och snopp... och han halade fram den mitt framför näsan på mig när jag låg i soffan. Jag nästan kräktes... pungen var stor som en fotboll och snoppen var som en större falukorv... Nää, större! Och killen var jättestolt och erbjöd generöst reportern att få hålla i pungen. Så jäkla sjukt!

Dock fanns det ett aber med dessa silikoninsprutningar, killen var totalimpotent, så han hade ingen som helst nytta av sitt makabert gigantiska paket. Möjligtvis kan han visas upp på någon cirkus i det forna Sovjet... fast nu finns ju inte det längre... så jag vet faktiskt inte.

Over and out/Mamselamsen, fattar noll.

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Meh! Vad skulle han då med en sådan superduperstor... ja du vet... Eller förresten - vill vi verkligen veta det??

9:27 em  
Blogger PGW tycker...

Och plastkirurgen var säkert jättenöjd, skrattade hela vägen till banken.

9:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Carra: Jag vill inte veta.
Sandra: Men skitäckligt var det.
PGW: För modligen!

9:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Alltså, jag va helt säker på att det va en missbildning.... och så hade han pumpat in hur mycket pengar och silikon som helst i den. :)

9:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, jag trodde han hade elefantiasis. Men är han nöjd, så är jag..... lite äcklad.

10:26 em  
Blogger Tankevågor tycker...

Helt obegripligt.

10:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag klarade inte se mer sen! Sandra har rätt, viktigaste var att han blev nöjd....

Nu bloggar jag vidare, jag fick mig ett gott skratt hos dig. kommungubben och ex svärsonen.

10:32 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Mmm, knäppt, men jag har inte heller fattat vad tjejer ska med jättepumpade meloner till... Jag som har fullt sjå att släpa med mig mina äkta överallt.

10:35 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Så säger Millan också... hennes rygg skulle nog uppskatta ett par storlekar mindre.

10:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Och hon är ju säkert jätteförtjust att hennes "behag" kommenteras på internet :-)

11:16 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Jo...jag tackar...*morras*

4:25 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Varför bytte du inte kanal?.... hmmmm...?

10:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

4:18 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

4:32 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka