.

Mamselamsen

tisdag, maj 30, 2006

Är det OK att göra lite reklam för en "ex-svärson"?

Ja, det är det! För det är en riktigt bra kille... trots att han är journalist :-D och inte längre lever tillsammans med Jessica.
Han har i allafall startat en fotoblogg som heter "This is Stockholm". Och jag fasar för om han skulle få för sig att lägga något kort på mig där... men risken är obefintlig, då han bara lägger ut vackra kort.
Men jag kan lägga ut ett kort på honom!!!
Oee maskerad liten

Over and out/Mamselamsen, ex-svärmor!!.... Oee, kan det bli bättre? *skrattar*

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nop, det är nog tveksamt om det kan bli bättre. Länkad från Mamselamsen betyder ju flera saker:
1) min server kommer garanterat krascha av överbelastning
2) man är på något sätt upptagen i bloggarnas finrum
3) min karriär kommer antagligen gå spikrakt uppåt de närmaste 15 åren.

I övrigt vill jag berömma Mamselamsen för den exemplariska maskningen av bilden. Kvällstidningsklass på den helt klart. Och inte ens nybörjarmisstaget att bilden heter som personen på bilden. Fast det kanske är Flickrs förtjänst....

7:16 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Smickrare där! :-)

7:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka