.

Mamselamsen

tisdag, maj 30, 2006

Ingen artikel idag i Östran.

Det var nog fullt på Nybrosidan idag. Men vi har haft nog att göra ändå... benen är som välkokt spagetti och jag förstår inte hur jag ska kunna ta mig upp ur den här stolen och ta mig de femton metrarna till duschen. Mina "karamelliga" sandaler är utbytta mot mina rosalurviga "flundror". Det är som plåster för mina fötter just nu.

En gammal bekant (Farmen-Zacke), som jag inte pratat med på säkert sex år kom in idag. Det var riktig roligt... massor att prata om medan jag sprang med fika och plockade brickor. Här snackar vi simultanförmåga på hög nivå... och röstvolym. :-)

Nä, nu MÅSTE jag in i duschen... jag luktar isterband.

Over and out/Mamselamsen, mör.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Isterband som är sååå gott!

5:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... dagens idag

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Aaaah! att jag inte tänkt på det!! ni måste ju absolut fixa en spelning med Isterbandet! Special-kväll på Mamsans med isterband med persiljestuvad potatis och musik som rockar fett av studentorkestern Isterbandet!!

Http://www.isterbandet.vxu.se

10:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

4:18 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka