.

Mamselamsen

onsdag, april 05, 2006

Nää, vet man vad!

Visserligen är jag 50+, men sådana här erbjudanden ger mig rysningar.
Senilsnöre liten
Jag fick ännu ett litet paket i postlådan idag... ett erbjudande om att att få Adamos nya tidning M skitbilligt. För att locka mig lite extra skickar de med, hör och häpna.... ett SENILSNÖRE!!!! Om jag överhuvudtaget haft någon tanke på att testa denna tidning, kan jag berätta att detta jäkla SENILSNÖRE gjorde beslutet lätt... till hennes nackdel.

Aldrig, aldrig skulle jag köpa en tidning som tror att dylika snören skulle locka mig. Och skulle det någonsin locka, så vet jag vad klockan är slagen... midnatt och locket på kistan spikas igen.

Over and out/Mamselamsen, förmodligen fel målgrupp.

11 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Konstigt att det inte följde med vuxenblöjor också ;)

7:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa.... Tena!

7:21 em  
Blogger Jubbe tycker...

...eller klippkort på hörapparater....snacka om att Amelia gräver sin egen grav. Jag som som diggat henne hårt som karriärskvinna.

7:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Javisst eller rabatt på rullatorer.

8:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

vad ar ett senilsnore???

9:30 em  
Blogger schmut tycker...

hur många tidningar ska den kvinnan starta?

9:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anonymous: Ett sånt där snöre som man ska sätta fast glasgönonen i så de kan hänga runt halsen.

Schmut: Jag vet inte, men jag tror hon ska slå något världsrekord.

10:35 em  
Blogger Knaster tycker...

*skrattar så jag gråter* Bingo, Adamo!

12:30 fm  
Blogger crrly tycker...

Men... Haha, vilka idioter.

1:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

De kunde ju åtminstone ha ansträngt sig lite och skickat ett i GULD! ;)

12:12 em  
Blogger PGW tycker...

Tja den där är väl förhållandevis OK eller hur man ska se det. En kompis till mig fick specialerbjudande på Hemmets Journal när hon fyllde 45, hon var INTE road!!

9:22 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka