.

Mamselamsen

onsdag, april 05, 2006

Ibland tror man inte att det är sant.

Syrran och hennes sambo, ska också till Eskilstuna i morgon. As-kalas, då kör de förbi här och plockar upp mig. Vilken tur att jag inte hann beställa biljett. Innan vi drar blir det fika med små smaskiga mackor. Så, syrran!!! Ät inget innan Ni kommer.

Vad ska jag ha med mig? Vad ska jag ha med mig???? Förmodligen ett par jeans, några tröjor och det jag ska ha vid balunsen för Simon. Det är konstigt... när jag reser inom Sverige är jag en "light-packer", men så fort jag ska passera en tull, måste hela garderoben med. Konstigt.

Idag får vi se om det hinner hända något på "bizznizz-fronten". Jag vill att det ska gå undan nu, efter att jag läst "Veckans affärer" till morgonkaffet. Ohh... vad det kliar i fingrarna att få sätta i igång. Jag har redan gjort ett schema på vad som akut måste göras innan vi öppnar. Det måste gå undan eftersom vi inte kan ha stängt i mer än kanske ett par dagar.

Men som sagt, nu har jag annat i tankarna... far, Simon, I-K och syrran.

Over and out/Mamselamsen, som inser att älsklingsjeansen måste tvättas



Jag glömde berätta att det är tur att vi skaffar eget jobb, för mitt tilltänkta jobb som "manascher" är redan tillsatt. :-) Den jäkla ungen har blivit med både "manascher" och producent de sista dagarna Vad kan de, som inte jag kan? :-D

6 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Då får vi se om vi blir med kontrakt samtidigt...

11:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Nu jäklar ska vi hålla tummarna du och jag.

monica: Nä, det är sant... och vem skulle vilja? :-)

11:20 fm  
Blogger Unknown tycker...

Hojta till om det behöver dras rör

;)

i fix good deal for you :)

vad kul det ska bli att läsa om vad det blir sen..Du har hållt på och viskat om det här jättelänge och jag är bara jättenyfiken...

Tjingtjing

/begravd i papper och med siffror snurrandes runt huvudet

12:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK.... ja, snart kan jag nog berätta.

12:32 em  
Blogger Humlan tycker...

Manaschern kanske fanns på närmare håll... ni ska ju inte flytta än!

*Håller tummarna för alla kontraktväntande damer i bloggvärlden!*

1:27 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Humlan: ja, hux flux blev vi flera stycken. Bra va!

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka