.

Mamselamsen

onsdag, april 05, 2006

Det känns som om jag har hädat.

För med VeckoRevyn igår kom det ett litet paket med ett långt snöre som var dekorert med lite pärlor. Jag funderade länge och väl på vad det var för ett snöre. Men till slut kom jag fram till att det måste vara ett halsband. Hu, ett sånt ville jag inte hänga runt halsen, men med lite knutar här och där blev det en fantastisk kattleksak. Tack, VeckoRevyn!
HalsbandsEbba liten

Over and out/Mamselamsen, fullkomligt respektlös.

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Glöm inte titta på Ebba i kväll halv nio kanal två.. Raggadish ska följa med henne i ett par dagar... det du!
Bra förslag på kattleksak.

2:56 em  
Blogger Humlan tycker...

Och varför skulle inte två kattprinsessor ha modäärna, fiina leksaker...? ;-)

3:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Visst bra leksak. Men en sådan stilig kattdam!

5:24 em  
Blogger Jubbe tycker...

Hahaha jag fick oxå ett sånt igår o kom inte på vad det var...hahaha...tyvärr har jag inga katter (allergisk :-()Vill dina katter ha en till så de slipper dela?

7:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jubbe: Nä, det räcker med ett... sen har de ju ett senilsnöre att leka med också.

8:09 em  
Blogger Jubbe tycker...

just fan...senilsnöret är inte att förglömma.

8:36 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka