.

Mamselamsen

onsdag, april 05, 2006

Fick ett glädjande mail idag. Uppdaterad.

"Hej!Tusen tack för att du skrev om Påskliljor och min lilla kisse!Du är bara bäst!!! :)
Lillkissen är kvar på sjukhuset men nu har hon börjat få lite vällingistället för dropp. Så vi tror att hon kan klara det här nu. Har vi tur så kommer hon hem i slutet av veckan. Hon har blivit sjukhusets lilla älskling och veterinärerna säger att de vill adoptera henne! Aldrig i livet.....Här hemma längtar inte bara vi efter henne. Hon har en mammasom går omkring och jamar och undrar var jag har gömt undan hennes bebis. Tack än en gång!
KramXXX"

Det verkar som om lill-kissen, som knaprat på Påskliljor klarar sig... tack o lov!

Over and out/Mamselamsen, lättad


"Packad och klar"!
Avreseklar liten

Mamsan IGEN!


11 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Det är skönt att höra att den lilla söta mår bättre.
Den där stora söta, tänker hon vara din boa på den där festen måntro ;9

9:17 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag skulle kunna tänka mig henne som boa... men rivrisken är LITE för stor.

9:23 em  
Blogger Humlan tycker...

Skönt med söta ytte-pytten! Hoppas att det har räddat andra små nyfikna katter också, när du varnat för liljorna!

Ebba har lärt sig och tänker följa med matte denna gång. Inte kan du hålla på och åka ifrån henne titt som tätt! :-)

9:24 em  
Blogger MB tycker...

Oh, vad glad jag blir av att höra att kissen mår bättre :-)))))

9:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Åååh så skönt!!!!

10:24 em  
Blogger Gagga tycker...

Först läste jag "rävrisken". Funderade allt på vad det var för kalas du skulle på ;)

10:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilka underbara nyheter! :)

10:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad ni är snälla allihop som tänker på min lilla kisse! Och tack än en gång Mams för hjälpen med varningen! KRAM

10:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Londongirl! Det är väl det MINSTA jag kan göra.

11:17 em  
Blogger crrly tycker...

Skönt!!! :) (Båda delarna, haha)

1:42 fm  
Blogger crrly tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:44 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka