.

Mamselamsen

onsdag, december 14, 2005

...........................................! UPPDATERAD

Huvudvärk....... skit också!


Uppdaterad 17.21

Att jag aldrig lär mig!! Jag har ganska många "lukta gotter". Vissa använder jag och andra inte. Idag sprutade jag på mig en som jag inte brukar använda. Bara för att liksom göra något annorlunda.
Parfym liten

Glömska..... glömska..... jag brukar använda den som luftrenare... och alldeles glömt bort varför. Jag få huvudvärk av den... djävulsk huvudvärk. F...n! En hel eftermiddag förspilld på grund av denna fördömda flaska. Stryk skulle den ha!

Men nu har jag tagit av mig tröjan och tvättat halsen = snart "back in business"

Over and out/Mamselamsen, som skrivit julkort de bloggkompisar som hon har adresser till. = 2st

12 Kommentarer:

Blogger carra tycker...

Kanske glorian blev för trång... *oskyldig min*
Skämt åsido, hoppas värken går över omedelpronto!

3:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sängläge i en halvtimme gör nog susen.

3:15 em  
Blogger crrly tycker...

*masserar försiktigt det stackars huvudet med pepparmyntsolja*

3:49 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Men så mycket som du har för dig! Jag skulle få huvudvärk för mindre.
Hoppas inte det var de i mina öron underbara falska tonerna i den sista sången.... Vet ju att du är känslig :)

4:23 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ojoj.. släcker lampan över dig och blandar till en dubbelbrus med värktablett och stoppar om dig med en varm filt, drar ur telefonsladden och stänger av datorn... och smugglar till dig en kartong chokladpraliner *ler*

4:24 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

treo.. det som hjälper bäst.. förutom den fysiska huskur som storgrodan alltid föreslår med ett leende på läpparan.. (och som faktiskt brukar hjälpa.)

4:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lyckliga grodan: Min man föreslog det också.... Tack... men NÄ!

mette: Kolla parfymen.

Bloggblad: Oh INTE din ljuva stämma. =)

Monica och crrly: Tack... känns redan bättre.

5:33 em  
Blogger vuxetbarn tycker...

ja, varför vägrar man slänga allt det där som man ändå inte använder...kan göra samma sak med kläder. De hänger där i garderoben ett halvår sen tänker man, kanske ska ta den där idag...sen går man där hela dan och känner sig obekväm och kommer plötsligt ihåg varför man hängt den längst in i garderoben.

Kram

5:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Sätt en sele på Ebba, och ta dej en promenad! Oj oj vilken syn!

7:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ebba i sele..... nä, tror inte det. *skrattar*

7:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

hrm.... jag skrev min adress på baksidan av det där kuvertet... så det borde bli tre... *LoL*

12:00 fm  
Anonymous Anonym tycker...

hmmm tre-O är kanske bättre än julkort förstås.

12:01 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka