.

Mamselamsen

onsdag, december 14, 2005

Camilla.... ser du min gloria?

Jag har suttit i telefonköer, blivit kopplad fram och tillbaka, men till slut kom jag rätt.

"Millan, du har ditt personbevis hos Jessica i morgon. Både på engelska och svenska för säkerhets skull. Man vet ju hur kitsliga de kan vara på Amerikanska ambassaden. Och DU!!!! Inga fler akutgrejor nu"! *morrar*

Over and out/Mamselamsen, den självuppoffrande. *ler helgonlikt*



Jäklar... Internet har inte funkat på flera timmar.

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

nu käraste mamselamsen...är jag tillbaka från stockholm och
snart är första guldsjalen klar. senare idag ska du få se hur jäkla vacker den blir!!!
håll dig uppdaterad för jösse namn
...jag har också kopplats framochtillbaka idag med canal digital. de är fantastiskt snabba i pratet.
box, paket, combobox, familjepaket, installationskostnad, faktureringsavgift, flerkortspaket...osv osv
tjohoooo

1:24 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du, har du verkligen min nya adress?

1:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nu blev det verkligen lite komplicerat här. *skrattar*

Översta Jessica: Jag ser verkligen fram mot den.

Nedersta Jessica: Ja. P-vägen 1?

3:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Komplicerat det här! Jisses... "En text..." har jag hela tiden trott vara din dotter eller? Är jag snurrig nu?
Det blev strul i affären. Glömt köpa mera julfrimärken och rabattkupongen på 105 kronor..Maken fick KÖPA dessa grejorna och sen "ångra återköp" och få pengarna i handen! Nu ska jag inte göra något mera idag.

5:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Jo, en textmissbrukares bekännelser är "dotra mi"

10:45 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka