.

Mamselamsen

tisdag, november 01, 2005

Som den nyponros jag är just nu!

Har precis kommit ut ur duschen och upptäckte att min kräm till ansiktet var slut. Min favvo-kräm Shiseido (625:-)! Det enda som fanns att tillgå var Nivea (blå burk, 26:-). Och vet Ni? Jo, bara för att jag jobbar "7-11", har jag inte tid att åka till Kalmar och köpa nån ny! Och en annan sak... jag är precis lika mjuk och gosig som med Shiseido.

Nivea 26:-
Shiseido 625:-
Skillnad 600:- Det kan man faktiskt få en riktigt häftig GULD-väska för i Los Angeles!


Over and out/Mamselamsen, med barnrumpan i ansiktet

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Kalmar...where are you dearest? Almost where I was born...

9:51 em  
Blogger anna tycker...

Det kan mycket väl vara det längsta spam jag sett.....

9:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Christina! I Nybro.
Anna! Men nu är det väck! Döda döda döda...*deletar med lillfingret, dagen till ära*

10:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

nån´som orkade läsa det gary freedman skrev?

10:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Inte en suck!

10:15 em  
Blogger Jenny tycker...

600 spänn för en kräm!!! Du måste vare len som en liten barnrumpa för så mycket pengar.

5:29 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jenny! Nä, jag är ju inte det... ganska skrynklig om jag ska vara ärlig.

11:45 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka