.

Mamselamsen

måndag, oktober 31, 2005

Himmel så trött jag är!

Och hur kan jag vara det, när jag faktiskt tycker att jag inte gjort så mycket idag. Bara varit TREVLIG!!! =)

Det väntade pizza när jag kom hem. Så ett lite "smalpiller" blev verkligen befogat. Dock inget vin... det ska dröja... oj oj oj .... till fredag kanske.

Nu ska jag sätta mig med papperna från Kronofogden. Här ska hivas in skadestånd. Ja, Ni minns överfallet på mig i juni i år (Se början av juni i bloggen) Jag är berättigad till 10.000:-, men jag undrar om dom märker, om jag skriver dit en nolla till? *fnissar*. Skulle sitta fint... faktiskt lika fint som "kniven i en bonne" (småländska)

Nä, jag har inget mer att berätta just nu.... MÅSTE ta en tupplur!

Over and out/ Mamsepömsan

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Lämna dom lite prutnivå,, skriv dit två nollor!

5:36 em  
Blogger Cornelia tycker...

smalpiller? Vad är det?

5:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cornelia! Jag visste att någon skulle fråga. *skrattar* Det är piller, som har gjort att jag har gått ner mer än 8 kg... utan att göra något. Och nej, det är inte sådana med Effedrin eller andra örter.

Rita! Ska tänka på saken... man kanske får 500.000. Vill du hänga med till Las Vegas då? =)

6:38 em  
Blogger Humlan tycker...

Ta i ordentligt, motivera det med att du är så värdefull för oss här på bloggen, här är du oersättlig!!!

Skulle nog också behöva dunderpiller, men jag försöker äta vettigt och hoppas att det ger resultat så småningom...

8:42 em  
Anonymous Anonym tycker...

vad heter smalpillren? ;o

12:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka