.

Mamselamsen

söndag, oktober 30, 2005

ALLTSÅ..........Camilla!

Jag sitter här vid datorn och har "Life after you" på. Du MÅSTE lägga ut den. Den är så djävulskt bra! Skit i harklingen... fasen det är ju en live-inspelning.

Låten sitter ju som en smäck i huvudet!

"Life after you.....tadam tadam... after all the love you gave me.... tadam... tadam....life after you.... is there anything to save me.... tatdajdadaj...." *gapar och skriker som en hes utter*

Over and out/Mamserotti

19.54
Har henne på telefonen just nu.... *gråter*.... "Out of time".... himmel säger jag bara.

2 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Jaaa, efter att ha lyssnat på de tre hon har lagt ut, vill jag höra mer!
Men jag förstår att hon vill vara nöjd med det hon lägger ut, så lite tålamod kan jag väl ha, men det är liiite...
... När kommer CDn?

8:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hon ska "pitcha" "Life after you" (jag spelar den just nu), Så den kommer snart.

8:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka