.

Mamselamsen

fredag, oktober 28, 2005

Fatta hur jag har det när jag försöker sitta vid datorn.

Ebba försöker ta min stol liten
Och nu har jag äntligen fattat varför hon alltid attackerar mina fötter, när jag har tofflorna på.
Tofflorna liten
Jag kom på det, när jag hittade henne nedanför min säng, där hon låg och slickade på dom. Hon tror att det är andra kattor... som man kan jaga, attackera och bita.

Jaha... då måste jag fixa något mindre djurlika tofflor. *suckar*

Over and out/ Mamselamsen, vars katt har snott både stolen och tofflorna

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:27 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:27 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Jag vet precis hur det är.. ända ner till tofflorna. Fast mina var blåa i mocka, Undrar hur det ska tolkas? Napoleon hälsar, Mjau.

1:41 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag som trodde du hade tofflor av guld också...

1:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggblad! Nä... de måste ju matcha morgonrocken, som du för övrigt kan se på sängen.
morgondimma! Ja,han kanske gillar hårlösa kattor.

1:50 em  
Blogger Jenny tycker...

Vad hände med dina stackars grå fina tofflor. Har du uppgraderat?

2:02 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken gullig kisse du har! Hon verkar något busig.Ikväll får jag besök av dotter och hennes katt Toulouze.

2:07 em  
Blogger Humlan tycker...

Du kan väl inte ha hennes vänner på fötterna!? Det förstår du väl?! Hon tror ju att dom håller på och smiter /leker /retas och då måste hon ju anfalla...

2:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jenny! De "skigrå" sa upp sig, efter att jag visat dom på bloggen.
marskatten! För Guds skull... plocka bort allt löst!
Humlan! Jag har just blivit varse det. Ny tofflor på ingång... eller ett gosedjur.

2:36 em  
Blogger anna tycker...

ja, kan du inte ge de skitgrå till ebba då? men är det inte lite livet med insats att slicka på dom här tofflorna? eller tofflor överhuvudtaget, dina luktar nog inte värre än någon annans...

3:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Mina lukter? Mina fötter luktar ALLTID liljekonvalj! *ljuger så jag nästan tror mig själv*

3:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag älskar dina tofflor, var har du köpt dem? Avundsjuk! *skrattar*

8:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka