.

Mamselamsen

torsdag, oktober 27, 2005

EXAMEN i morgon från "Pysslighetens Mecka"!

Hurra... tårta!!! Jag är så himla positiv, kan teambuilding, läsa kroppsspråk, lösa klurigheter, kreativ som få och kan skriva CV, som värsta proffset.CV liten


Jag säger som Lotta på Bråkmakargatan: "Jag kan allt.... i smyg!

Så i morgon eftermiddag och kväll är det examensfest. Vi ska supa skallen av oss... ut och "fula" oss på stan... bli tagna av polisen... straffade.... inga jobb... och som ett brev på posten, är vi tillbaka till "Pysslighetens Mecka".

Fast jag börjar ju jobba på måndag, så jag får väl bara "smygfula" mig lite här hemma i stället.

Over and out/Mamseflumman

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

9:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Du kan väl smygfula här på bloggen, så får vi lite roligt,, kanske??

9:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tycker att jag "smygfulat" mig hela dagen. Satt på det ena och den andra heeela dagen. =)

9:36 em  
Anonymous Anonym tycker...

Grattis till examen!
Njut och fira!

10:02 em  
Blogger Humlan tycker...

Stort Examens Grattis!

10:22 em  
Blogger anna tycker...

klassfest ska jag på på lördag, och vi ska inte smygfula, vi ska fula ;)

10:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Herre Gud, så pratig jag kommer att bli i morgon... ännu värre än vanligt! (Stackars dom)

11:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka