.

Mamselamsen

onsdag, oktober 26, 2005

Känns som om det varit en hård dag...

så faktum är, att trots att klockan inte är mer, kommer jag att hoppa i säng. Himlar och bananer vad jag är trött. Men det är inte värre än att jag tar med mig en karl....Stieg Larsson!

Alltså han som skrivit: "Män som hatar kvinnor".

För resten... kom på att det snackas om att vårt stora golvförtetag Kährs, ska lägga ut delar av sin produktion till Kina (tror jag). Dom är den största leverantören till vår fjärrvärme. Kommer jag att behöva frysa rumpan av mig, när produktionen går ner? Nån som vet?

Over and out/Mamselamsen, som är så trött så ögonen går i kors.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tror att kineserna lämnar värme åt dig. De vill inte se dig rumplös.

Annars så behöver vi entreprenörer i Sverige, så köldskydd till fjärrvärmelösa borde kunna bli en ny nisch.

Åsa, zyrenna@zyrenna.com, http://zyrenna.webblogg.se/

9:17 em  
Blogger Batbut tycker...

annars kan Du be Gagga sticka ett par rediga guldiga mamelucker *s*

9:48 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka