.

Mamselamsen

onsdag, oktober 26, 2005

Det var det löjligaste jag hört.

Jag har nyss vaknat och gått igenom Barometern från igår. Dagens får vänta... Ni vet... alla tappstegen!

Men dagens citat i tidningen igår var:
"Gör inte sånt som din ovänner inte bör veta"/Seneca

Skitlöjligt! Jag har gjort massor med sånt..... om man nu kan kalla lärare, skattemyndigheter, parkeringsvakter, badhusvakter och kungen för ovänner. Och det har gått bra varje gång. Så det här citet kastar jag omedelbart i papperskorgen.

Over and out/Mamselamsen, som omedelbart måste omvandla min meritlista till en CV. (Ska vara klar idag)

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:33 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Döda...döda...döda... alla spam går till de sälla jaktmarkerna.

8:11 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej Mamselamsen
Läser du Barometern??? Får hemlängtan

5:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka