.

Mamselamsen

tisdag, oktober 25, 2005

Men vilka är Ni då.....

som ska till Bloggforum? Hur ska jag känna igen Er?

Den blekgröna kvinnan, som faktiskt inte är så himla grön, kommer jag att känna igen. Plus några som har foton på bloggen.

Ja, så Bloggblad förståss. Henne har jag ju kört med "närkontakt av tredje graden". Ska du dit?

Men Ni andra? Kan vi inte komma överens om att alla vi, har en blogg i knapphålet. Bara för säkerhets skull.

Over and out/Mamselamsen, som letar efter sin blogg i linneskåpet, tvättkorgen, syskrinet, bokhyllan.......

25 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

gucci-glasögon ;)

3:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

3:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sara! jag har sett dom!

3:29 em  
Blogger Batbut tycker...

Tycker nog att alla kan komma i dykardräkt, då lär vi känna igen varandra *s*. Och så en liten bit silvertejp som dekoration.

ps: Vilken bloggträff? Har jag missat ngt?

4:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut. På Ööööstermalm den 19:e november

4:58 em  
Blogger PGW tycker...

Du skulle se mig live. Jag lovar, jag har defintivit en dragning åt blekgrönt. Sommartid blir jag nästan, men bara nästan hudfärgad.

5:03 em  
Blogger anna tycker...

Tror du du had ekänt igen mig? Jag kan visserligen inte komma, men ändå...

5:39 em  
Blogger Humlan tycker...

Jag läste något hos Gagga om 5 november, men inte någon plats... är det den träffen du menar?

Kan inte någon av alla bildsnillen ta fram en bild på en blogg, så kan alla skriva ut en och ha i knapphålet?

6:05 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anna! Japp, det hade jag. Jag menar en kvinna i grodfötter och brandmannautrustning, glider inte helt obemärkt förbi.

6:06 em  
Blogger Batbut tycker...

Mamse, vet Du hur stort Östermalm är? Ska jag bara gå runt lite planlöst och se om jag hittar ett gäng med 4kantiga ögon och abstinensticks i fingrarna?
"surar för jag inte är inbjuden"

6:26 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tyvärr dyker inte Herr Ingvaldson upp.
Fixar inte det där med kläderna. En annan gång, kanske.

7:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag vill ju också ju.....får väl pynta mig med fjädrar och min nya väska i tigertyg......och sitta alldeles ensam........i den stora, stora soffan och drömma mig bort till Ö-malm....vad är väl en bloggträff mot en trist kväll med spansk tv......"snyft"

7:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut! Jag tror inte man blir inbjuden... man bjuder in sig själv. Östermalm... vad vet jag... jag följer bara med Jessica.

7:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

alex! Kooooom! Sälja alla smycken du har... och... kooooom!

7:32 em  
Blogger Ilva tycker...

Men Alex, vi skall ju ha egen bloggtraff jumed PGW o nan annan om de vill!!

7:36 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva! Var?

8:00 em  
Blogger Ilva tycker...

Vi tankte traffas efter jul nan gang for da kommer vi upp bada tva till Sverige o troligen samtidigt, dvs alex ar dar lange o jag kort. o PGW bor ju i Uppsala o vill ocksa traffa alex sa...vi skulle val kunna lagga det i sthlm men nar ni traffas nu pa alla bloggforum o med Gagga sa har ni val inte lust eller ork langre...men vi exilsvenskar, vi ar pigga vi!

9:28 em  
Blogger Gagga tycker...

Det blir antagligen Bloggforum för min del också. Bestämmer mig i morgon.

9:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gagga! KOM!!

7:13 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva! I mellandagrna, blir det värre. Huset fullt med folk!

8:14 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Va inte orolig, alla kommer känna igen dig om du är klädd i guld. :-) Och JMK vid Karlaplan är platsen att vara på.

11:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag är rädd för det. =)

11:46 fm  
Blogger Gagga tycker...

Jo jag kommer

12:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hurra!!!!!!!!!!!!!!

4:38 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Vet inget, jag. Var? När? Hur? Vilka?

Det är ett stort företag att ta sig de 17 milen till Sthlm... speciellt om det är kvällstid. Och här görs inga överilade manövrar!

9:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka