.

Mamselamsen

tisdag, oktober 25, 2005

Vinets dag är tisdagar!

Det visste Ni inte va? Har just inmundigat ett glas " jordigt, oljigt, fruktigt, smaskigt" glas Mauro. Skitbilligt men skitgott.

Här sitter Ebba och jag mol allena. Stephan är och kastar hästsko. Jag älskar att ÄGA hela lägenheten. Vill jag springa naken, som Lady Godiva (utan långt hår) så gör jag det... utan kommenatarer om att grannarna kan se mig. Yiiiihaaaa..... *tar ett glas till'

Over and out/Mamselamsen, som egentligen sitter iklädd leopardmönstrad morgonrock och tofflor

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Du är allt en lite gottegris du Mamsen!

7:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeeeet! =)

7:58 em  
Blogger PGW tycker...

Och vad är kvällens musikval?

8:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Lutar mest åt TV... Biggest loser

9:01 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka