.

Mamselamsen

onsdag, oktober 26, 2005

Vad fasen ska jag ha på mig?

Jeans, pälsponcho, guldväska och guldskor? Näää..... idag ska jag nog hålla mig lite diskret. Nånting blått eller svart.... lite lagom alltså! Öhhh... så trist! Men jag har spanat in deras dresscode, så det måste det bli.

Guldet kan jag smyga på dom lite pö om pö. Så till jul kan jag gå till jobbet, som den "julgran" jag egentligen är. *fnissar*

Over and out/Mamselamsen, som absolut måste ha minst 7 muggar kaffe, för att vakna till liv efter tuppluren.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

1:33 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Guld-undisar hade var't nå't nu. *S* Jag tror du blir lika stilig som vanlig! På dom bara.

1:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

morgondimma! Där sa du något... jag har ett par trosor i guld, som jag har fått av Jessica.

1:49 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka