.

Mamselamsen

lördag, oktober 29, 2005

"Äntligen sket farmor, efter fjorton dagars förstoppning"!

http://www.myspace.com/camillagervide

Nu ligger tre av hennes demolåtar ute till allmän belyssning.

"Taken for granted" skrevs när hon var jättedeppig och olyckligt kär.
"I could" skrev hon när hon var förbannad och olyckligt kär.
"All I know" skrev hon när hon var nykär i honom som sen gjorde henne olyckligt kär.Millan goes Bogart
Kan berätta, att föremålet för hennes olyckliga kärlek inte finns kvar i hennes liv. Tack o lov!

http://caluas.blogspot.com/ Det är ju hennes blogg... om det är nån som missat det *ler*

Over and out/Mamselamsen, hönsmamma och blivande manáscher. =)

16 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Kanonbra låtar - äntligen får jag höra dem. /Tina sötsyster

11:34 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

11:41 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hmmm... spam!

11:45 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hon är inte dålig din dotter! Go Camilla Go!

11:46 fm  
Blogger Cornelia tycker...

Äntligen! Jag förstår att du är mallig!

11:57 fm  
Blogger Humlan tycker...

Va' Bra!!!
"Taken For Granted" fastnade direkt. Nu ska jag lyssna fler gånger, på alla tre!
Som manáscher får du nog fullt upp! =D

12:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet. Första gången jag såg henne framträda med den låten, grät jag, bara för att jag visste att den handlade om henne själv.

12:52 em  
Blogger anna tycker...

Du det gillade jag....

3:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anna! Hörde du att det fanns en låt man kunde headbanga till... lite genn i alla fall.

4:30 em  
Blogger Morgondimma tycker...

Vilka låtar!! Ill-impad!!

8:45 em  
Anonymous Anonym tycker...

"Taken For Granted" är helt underbar, vilken röst hon har din dotter! Passar på att önska dig en fortsatt trevlig helg.
/Anette

11:33 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anette! Tack! Idag är jag inte bakis!!!

10:08 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Det var skönt att höra :-) Lycka till med det nya jobbet i morgon!

1:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka