.

Mamselamsen

tisdag, november 01, 2005

En liten bön så här på morgonkvisten!

Snälla.......??.... nån!

Ta bort dimman... både ute och i mitt huvud.
Ge mig 59 miljoner, så jag får sova längre än till klockan sex på morgonen.
Plocka ner Ebba från gardinerna.
Lär mig var kommatecknen ska sitta.
Gör så människor slutar bråka och kriga.
Gör så att jag kommer igång med alla papper som ligger här på bordet
Gör så att jag snart får sista numret av M3 från Jessica, på posten
Gör så att Camilla hinner komponera mer.
Gör så att Jessica hinner baka, läsa,fika och pyssla som hon vill.
Gör så att Lineas kommande skiva blir as-kalas.
Gör så att Stephans besök på.... du vet var idag, går bra och att vi får köpa stället till ett bra pris.
Gör så att alla bloggare hinner skriva så mycket som dom vill.
Gör så att jag vaknar ordentligt.


Egentligen vill jag nog bara att alla ska vara lyckliga och glada... eller det kanske är för mycket begärt.

Amen!

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Hej! Den bönen passar mig precis idag. Ja dina vänner känner jag ju inte men annars så..
Vilken go Ebba du har, min Esmeralda hälsar :-)

9:39 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag skickar över en påse magiska nybakade biscottis så dina böner blir hörda *skrattar*

10:18 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaaaa....!!! Miljoner och biscottis... kan det bli bättre?

Jag hälsar Ebba!

10:47 fm  
Blogger Humlan tycker...

Ska han titta i dag? Håller tummarna för ert superhemliga projekt!

För övrigt en bra bön, lycka, framgång, tid och miljoner, det vill jag också ha!

12:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka