.

Mamselamsen

måndag, oktober 31, 2005

Inte nog med att jag är en bloggoholic...

jag är en "Friendsoholic" också.

När jag var över hos Camilla i L.A., hade hon alla säsongerna med Friends på CD och vi maratontittade ett par kvällar. När man sen kommer hem igen, så sänder de dubbelavsnitt på Femman. Och gissa vem som sitter som en fåne i soffan och tycker det är lika roligt varje gång. Har nog sett varje avsnitt minst fyra gånger.

Hur kul är inte Joye när han flirtar: "How are you doin´? *fnissar*
Eller: "What can I do you for"? *fnissar ännu mer*
Eller det nya sättet att visa fingret, genom att slå ihop utsidorna på handflatorna två gånger. Ha ha ha.....

Skiiitkul!!!! Så barnslig är jag.

För resten, har jag gett tillåtelse för min döttrar att gifta sig med "Joey Tribbiani".

Over and out/Mamsetramsan

2 Kommentarer:

Blogger Lyckliga Grodan tycker...

jag älskar friends.. de är roliga.. och ibland gillar jag den ena och ibland den andra eller tredje.. eller så karaktären.. de är liksom roliga efter hur man mår..
hmm.. undrar om det är uträknat???

8:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Förmodligen!

8:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka