.

Mamselamsen

fredag, november 25, 2005

Slutpyntat för idag.

Nu blir det inte mer, för nu ska jag ju börja skapa!!! Men det som är på bilden, är bara början. Rosetterna är ju inte på plats... har inte hittat dom än.
Lite julpynt liten
Det är ju FREDAG! På menyn står någon form av kycklingfilé.... kollar runt i kyl och skafferi för att se vad jag ska kalla den. Åsså vinet naturligtvis!

Jag kommer att accompangeras av Carolas julsånger. Den skivan där hon i låten "Vem är barnet", helt hysteriskt sjunger: "Sjuuung....sjuuung.... Helt makalöst! Detta "sjung sjung" förtar hela skivan.

Over and out/Mamse-pyssel-kockan.

9 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Suck, OK då, du FÅR tända alla lampor nu när det är fredag kväll före advent :-) Bara du trivs så :-))

4:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar* Tack... nu känns det bättre.

5:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

Är det där ditt hem? Vad fint ni har det isåfall. Riktigt julmysigt :)

5:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... här bor jag/vi.

5:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad juligt och fint du har :)

7:01 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

himlarns vad fint.. jag tror jag kvistar över och myser lite hos er..

8:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

men vad FINT!!! ser ut som från en katalog eller tidning :)

åhhh vad mysigt

8:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa, vi har mysigt! Och kaffet står alltid på, om Ni har vägarna förbi.

10:58 em  
Blogger Krokofanten tycker...

Men va fint... När jag blir stor och bor på mer än 30m² och hittar min jumpyntslåda kommer jag också att pynta så fint...

I Frankrike firar man inte ens advent som man skall... :o(

4:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka