.

Mamselamsen

fredag, november 25, 2005

Här pysslas och fixas och donas...

Ebba pysslar liten
och ALLA hjälper till.

Jag har under året kollat på en massa hantverksbloggar. Men vet Ni... Ni kan slänga Er i väggen. De riktiga hantverkarna finns HÄR!
Hantverk liten
Farfar, som var slöjdlärare gläder sig varje år i sin himmel. Speciellt över Camillas mästerverk till adventsljusstake.

Så, nu har jag inte tid längre... måste hitta min stora kulljusstake som finns någonstans på dessa tre våningar. (MÅNGA trappsteg blir det)

Over and out/Mamse-atleten

12 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Dina vanliga fredagsrutiner: matlagning med tillhörande vin, vad händer där? Du glömmer väl inte bort att äta?
(Har tagit fram adventsstakarna men ska inte tändas förrän vid "mörkrets inbrott", mysigt)

2:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilken pysslig julmor du är!

2:33 em  
Blogger carra tycker...

Vilken gullig bild på Ebba! Alltid och överallt ska de då vara med :)

2:39 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tände mina stakar igår, som den huligan jag är.

lennart. Jag passar på till jul, för sen är allt som vanligt igen

2:40 em  
Blogger maruschka tycker...

...synd att Nybro ligger så långt bort, skulle gärna titta in och adventsfika annars...*kram*

3:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jaa.... vi har visserligen precis fikat.... men va´tusan... det finns ett par "frön" kvar i pannan.

3:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

En sån där duk har jag också... =o)

5:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Kojja! Fin va?

5:51 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Du...adventsljus-staken KAN jag faktiskt inte ta credt for..Det ar Jessicas kreation...men fiiiin ar det juh!! *ler*

6:31 em  
Blogger Polly tycker...

Tänk, precis såna tomtar gjorde jag också i slöjden! Fast jag hade inga tygluvor, de var bara målade..

9:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

calua! DEN är DIN!!!!

10:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja jag gillar den....

7:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka